alexxmusiccorner

Alla inlägg den 26 juni 2011

Av Alexx Beyer - 26 juni 2011 18:10

Hej alla läsare!


Igår tävlade Alexx i Öved (ligger utanför malmö). På denna tävlingen skulle dom sjunga två olika låtar. Och då valde Alexx:


- Heavens on fire

- With every bit of me


Och dessa gör han så otroligt bra enligt mitt tycke. :) Vår mamma ringde upp mig igår så jag fick höra hans uppträdande pga att jag ej kunde vara på plats igår.

Alexx VANN den tävlingen, och det va publiken som röstade. Och vi känner ingen i Öved. Så rätt roligt att alla röstade efter sitt tycke. Då måste han ju bra vara såååå bra :P


Tänkte lägga upp några bilder sen igår. Va ej på plats, utan har lånat dessa av Marija, hoppas det inte gjorde något? Men i alla fall, här kommer bilderna :)



         

Hoppas ni fortsätter följa oss/bloggen. Nästa tävling blir i Åstorp på torpardagarna den 2/7-2011. Hoppas ni komemr och tittar :)


// Alexx storasyster <3

Av Alexx Beyer - 26 juni 2011 18:00

Hej alla läsare!


Jag har varit dålig på att uppdatera. Men här kommer nu lite bilder från tävlingen i Klippan. Alexx kom ju (som jag innan skrivit) inte till finalen i Klippan. Men här kommer fina bilder ändå. :)


       


// Alexx storasyster <3

Presentation


Denna bloggen kommer handla om Alexx som är 13år och tävlar på olika talangjakter runt om i Sverige. Ni kommer få läsa om hans tävlingar, hans placeringar i dom olika tävlingarna och även om hans vardag med träning på sånger och besök på sin musik skola i

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Senaste inläggen

RSS

Besöksstatistik

Bloggerfy

Bloggvärde


Ovido - Quiz & Flashcards